11 aylık ikizlerim var özellikle oğlumda doğduğundan beri burun tıkanıklığı yaşıyorum fizyolojik suyun artık faydasını görememeye başladım bir kaç gündür de soğuk algınlığı nedeniyle burun tıkanıklığı ve akıntısına var. Benim merak ettiğim bu cihazı aldan ilaçsızda kullanılabilir mi yani hava verip rahatlat mi acaba?