Merhaba kızlar.. bebeğim 4 ay 5 günlük ve kilosu 6400. Sütüm çok yetersizdi başlarda mama kullanmaya da başladık ama 4. ay atağı yüzünden bebeğimde iştah diye birşey kalmadı. Öncelerde 120 cc mamayı bir kerede bitirirken şimdi 60 cc mamayı bile çok zor içiyor😔 sizce kilosu ayına göre normal mi doktor normal diyor ama benim gözüme çok küçük görünüyor bebeğim 😔 bir de bu iştahsızlığı için ne yapmalıyım ? Heeelllppp😣