Arkadaşlar bebeğim 3 aylık. Bu zamana kadar halo yarım kundaklarla kundaklayıp sırtüstü yatırdım. Kafasını kendi kendine sağa sola çevirirdi. Üç gündür kundaksız denedik malum havalar sıcak. Gündüzleri yüzüstü yatırdım o kadar kolay uyudu ki. Sırtına iki pış pış tamam top patlasa uyanmaz hale geldi. Fakat farkettim ki kafasını hep sola yatırıyor. Sağa doğru yatırdığımda kendisi kolayca sola çeviriyor devam ediyor. Soldan sağa hiç çevirmiyor kafasını ama. Acaba kendi haline mi bıraksam bilemedim fikir istiyorum sizinkiler nasılll