Yigitannesii aslında ilk başlarda öyle olur diye tahmin ediyorum çünkü benim bebeğim de aptamil conformili sevmedi gibi 30 cc belki içiyordu sonra yavaş yavaş arttırdı şuan 80 90 cc falan içiyor 2 ay 26 günlük. Zamanla tadına alışıyor hipp de zaten bakla yoğunluklu sanırım öyle kötü kokuyor çünkü