annecik344 canım bende gögsüme mama damlatarak alıstırdım oğlumu iki kere damlattım tuttu 2 aydırda emiyor şükür daha memeye gelinde tutmadan ağlamaya başlıyordu. Arkadasın dediği gibi philips avent gögüs ucu kullanmak istersen bende var bikere acıldı ama o gün emmeye başladı hiç kullanmadım actıgım icinde değiştiremedim 25 tlye verebilirim