pasaninannesi Dualarınızı bekliyorum bebeğim daha 25 günlük çok acı çekiyor inliyor hep. Hiç uyumadı :( acı acı ağlıyor... çok korkuyorum inşallah iyileşir kuzum bi an önce :(
pasaninannesi [bilinmeyen] hiç anlamadım evde normal gelmişti ben sadece huzursuz diye götürdüm 🙁 makattan derece gibi bir şey soktular sırf su çıktı kakası suluydu çok