Zynpasl Bebeğim 10 aylık 3 gùndùr siyah kaka yapiyor.normalde kakasini iki gunde bir yapardi simdi hergun ve iki defa yada uc defa yapiyor…siyah kaka neyden olabilir acaba bilgisi olan lütfen yazabilir mi ? Yigurt çok verdim bu ara ondan olabilir dediler
Zynpasl Hilokiiii demir ilacini en başta kullaniyordum ara vermistim tekrar basladim ondan olabilir o zaman