Emirin_Annesi10 Elmass1 osman gönülal youtube videosunu izleyebilirsin. Bn ozamanlar ara ara kucağımda destekli oturtuyodum. Tabiki ozmnlar oturamıyorlar belleri düzleşmemiş oluyor. Zamanla belleri omurilikleri esneklik kazanıyor ve sizinde bunu teşvik etmeniz lazım
Serifeelifasel Elmass1 4 aylıkken destekli şekilde beş dakika beş dakika doktorumuz oturtun demişti çokta hevesliydi bı sıkıntı olmadı 7 aylıkken kendi kendine otumaya başladı
Minelin_Annesi 4 buçuk aylığız, 4 aylık kontrolümüze gittiğimizde doktorumuz yavaş yavaş destekli bi şekilde oturtmaya alıştırabilirsin demişti zaten o isticek oturmayı anlıcaksın demişti
Betim Elmass1 6 ay olmadan oturtmaya çalışmıyoruz kesinlikle demişti doktorum, ama oğlum 5. Ay olduğunda kendini kaldırmaya başlamıştı yani destekli şekilde kucağımızda oturuyordu 8,5 aylık hala desteksiz oturamıyor 😆
Fatma46elif35 Benim kayınvalidem kucağında 2 aylıkken oturuyordu o 6 tane doğurdu için biliyo bişe değince kusuyo çocuğu sevmeyi bırakıyor onlar biliyo çünkü onlar büyük çünkü
Elmass1 Fatma46elif35 bende 1 kere uyardim oturtmayın diye yemek falan suyunu vermek istedi hayır dedim disi kasiniyo diye soğan sürecek oldu hayır dedim simdi çocuğu kucağına almiyo uzaktan seviyo kendi bilir almasin
Fatma46elif35 Elmass1 işte böyle yapınca da kusuyolar hemen parmağını emmeyi öğretti benim kayınvalidem de incelir diyorum yok diyo midesi çalışır öyle diho deli oluyorum da eşim için seslenmiyorun
NNF19 Elmass1 eğer bebek istiyorsa ki belli ediyor kendini kaldırmaya calisiyorsa vs kısa süreli kucakta dimdik değil hafif yatar gibi olabilir çok minik cunku
Elmass1 NNF19 yerde yatarken kendini kaldırmaya çalışmiyo ama kucagimda yatarken kaldırıyo karnimin üstüne oturur pozisyona geliyo oturmak mi istodur