Ssevey Başlıkta ki gibi bugün aşımız vardı ama biraz geç kaldık arıyorum almıyorlar açık mı sağlık ocakları
Ecelna Ssevey arayın bı sorun ama açıksa 182 den randevu alın yasaktan dolayı randevuyla bakıyorlar daha bayrama var bence aciktir
bundlebeach Karas istanbulun neresindesinz acaba 1 saat once bende gittim ama 10 mayis ile 24 mayis bayram haftası dolayi kapalidir yaziyordu kapida 🙄
Ssevey Ecelna Arıyorum sürekli açan yok dediğiniz gibi 182 hem bilir randevu almadan gidiyoruz hep Aşı günü veriyor hemşire bir sıkıntı olmuyor
ecemm-6161 Ssevey **saol canım amin tüm bebeklerimize aşıları şifa olsun inşallah 🤲🏻🌷☺️ Ay aşımızı olduk biz**
Dogavesultan Ssevey ben perşembe günü ilaç yazdırmıştın aile hekimime açıktı bu gaftada açıktır bence bayramda kapalılar fiye biliyorum
Ssevey Dogavesultan Haftayı birleştirmişler sanırım yengem de evde sağlık hizmetlerinde hemşire onlarda çalışmıyor ama sağlık ocağının açık olması gerekirdi bence
Ssevey ecemm-6161 🤲🤲🤲 Maşallah bizim 18. Ay aşımız biraz yan etkisi de varmış öyle duydum ama olamadık kapalıymış burada