Rainnn Merhaba 27 aylık oğlum için balık yağı alacağım doktorumuz Mollers önerdi ama o kadar pahalıya kacmak istemiyorum tadını beğenmeyip icmezse birde 🙄 Siz ne kullanıyorsunuz ?
Rainnn Smrenes En iyisi Mollers mis aslında ama icmemesi beni korkutuyor 😶 İştah açma gibi bir durum oluyor mu peki farkettiniz mi hiç ?
Zalimsin Möllers verdim içmedi, ocean verdim içmedi benimki gibi tatları çok ayıran Bi çocujsa hiç riske girmeyin direkt easyfishoil alın derim b
Rainnn Zalimsin Ah aynen öyle benimkide hastalandığında şurup icirirken ömrümden ömür gidiyor 🤦 Teşekkürler deneyecegim 🌸
Zalimsin Rainnn öyleyse möllers hiç denemeyin tadı çok güzel filan dediler ama ocean ile aynı arada 100 TL fark var neredeyse kokuyo baya inşallah faydası olur ❤️
Rainnn Fitifiti Yani haklısınız en iyisi oymuş ama en çok icmemesinden şüpheleniyorum. Bakalım deneyip göreceğim teşekkürler 🌸
Rainnn TalentedMom Dediğiniz balık yağının adı nutrigen mi acaba nutricane diye birşey çıkmadı baktım da
Mylittlesailor Mom091 benim bebeğim de 15 aylık doktorumu bıraktık henüz yeni doktor da bulamadım o yüzden soramıyorum , daha hiç başlamadık balık yağına , easyfish pil 15 aylıkken günde 1 adet mi veriliyor acaba? Bizimki de şurup cinsi içmiyor da 🤦🏼♀️
Mom091 Rainnn kızım 26 aylık 4 aydır kullanıyoru. Zaten omega3 lerin kullanım yaşı hepsinde böyle yazıyormuş. Kullanabilir dedi eczacı😊
Milamoms Rainnn ocean portakal aromalı kullaniyorum doktor tavsiyesi bizimki de ama vermeden önce hep iyice carkalayin
2bebek1kedi Milamoms kolay iciyor mu bizim doktorumuz da onu verdi ama iciremiyorum oyle duruyor şişe :(