Clover ay yazamamısım bebek emziriyordum. Canım mutlaka bebegine egzersiz yaptırmalısın. Her gun duzenli gobek ustu zamanı harcasın. Ben o yastıklara sırt ustu yatırıp bir sag bir sola donduruyordum onu. Yukarı bisiler as yakalamaya calıssın. Yan tarafa oyıncaklar koy onlaeirı almaya calısması cok iyi bir egzersiz. Ben yanına uzanıp onuda sırt ustu yatırıyordum sonra gogsumu acıyordum icmek icin donsun diye.ama bunu yapacaksan sonunda mutlaka emzirdigindwn emin ol ki cocugın hevesi kursagında kalmasın