Ne yaptıysam kızıma bişey yediremedim ne demediysem olmadı,ikinci kaşıkta kıyamet kopuyor asla agzını acmıyor artık kendımı sıkmaktan kasmaktan sırtm tutuluyor boynuma kıramplar giriyor kime sorsam bebeği hersey yıyor şuan 8 aylık ve agzına tek lokma koymuyor cok üzülüyorum ve artık sabrımda kalmadı..