Yusufbebekk merhaba benimde bebegim 2 aylik,sirf cok emip memede sakinlesiyo diye doktoruna danisarak emzik verdim,(avent ultra air) cok emmekten karni sisiyodu artik,2 hafta sonra (yani gectigimz hafta) geceleri meme reddi yapmaya basladi,mememi almiyo kendini geriye atiyodu kucagimda,emzigi agznn kenarnda gezdryodm agzni aciyodu,sirf ac kalmasn diye sutu sagip biberonla verdm onada agzni acti ama o sutu mememden almadi yavrum..zoruma gitti nasl agladm ama,reddin 2.gunu hemen emzirme danismaniyla iletisime gectm eve geldi,kesinlikle emzigi ve biberonu sbu kdr erken donemde vermeyin 4 aydan sonra mecbur kalirsan verirsiniz ama daha sizin memeyi tanimaya baslarken pilastikle kafasini karistrmayin dedi..suan cok sukur bebegim normale dondu memeyi tekrar almaya basladi