Bermale ben doğduğu günden beri günde 2-3 çay kaşığı su veriyorum. Hiç pamukçuk olmadı, etrafımda kim su verdiyse de hiç biri bu problemi yaşamadı. Bazı doktorlar suyu tavsiye etmiyor ama çocuğun ağzı temizleniyor hemde mamayla besleniyorsa o şekerli tat gidiyor.bence verilmeli.