Benim bebeğim 3.650 gram doğdu şuan 5 aylığız 6.200 gram filan. Her gören bu çocuk çok zayıf sütün yağlı değil mi diye soruyor deliye dönüyorum. Aşırı hareketli bi oğlum var ve gündüz hiç uyumadığı için gelişmiyor sürekli mız mız. Ama şükür sağlığı yerinde. Ben umursamıyorum artık. Lütfen bebeğinizin sağlığı yerindeyse kiloyu hiç kafaniza takmayın ne derlerse desinler her bebek farklıdır benimki böyle diyip geçiyorum ben 🙄🤭