Kocakgiller Arkadaşlar elimde açılmamıs 2023 tarihli 4 kutu evolvia 2 inek sütü alerjisi olan bebeklere özel mama var bebegim malesef begenmedigi için satıyorum tanesini 50 tl den
Bursa97 Kocakgiller mamanın tadının diğer Alerji mamalarina göre daha güzel olduğunu acı olmadigini kokusuz olduğunu soyluyorlar doğru mu acaba hiç tadına baktınız mı
Kocakgiller Bursa97 merhaba tadına hiç bakmadım ama similac almıştık onu agzına almadı bunu kaşıkla verdim aldı alerji tedti yaptirdik alerjisi yokmus o yüzden mama vermek istemedigim icin açmadığim 4 kutu mamamizi uygun fiyata vereym ddm cöp olmasn dye
Bursa97 Kocakgiller Alerji testini nasıl yaptirdiniz acaba kandan mi hangi sonuca göre alerjisinin olmadığını anladinuz
Kocakgiller Ygzmomm sanırım doktorunuz yazarsa alabilirsiniz aptamili de o sekilde alanlari duydum biz kendimiz aliyorduk🤷♀️
Kocakgiller Ygzmomm doktorunuz yazarsa eczaneye ne kdr verirsnz bilmiyrm ama dışardan ücretlide alabiliyorsunuz
Kocakgiller Bursa97 bursaya alerji doktoruna götürdüm deriden yaptilar sırtına minik minik igne dokundurarak ypti cok sukur temiz cikti ama yinede nedense yuzunde kendiliginden kirmizi birseyler cikip kendiliginden geciyor demekki cildi cok hassas
Bursa97 Kocakgiller hangi alerji doktoruna goturdun canım bende bursadanım biz fatih unala gittik Özel klinik ama sadece kan yaptı niyeyse deri yapmadı bebisin kaç aylık belki küçük diye mi yapmadı bilemedim
Kocakgiller @Bursa97#122137 Bursa97 ben Bandırmadan geldim doktorum yönlendirdi 4 celik cocuk hastanesinde Demet Hafızoğlu cok memnun kldim cok ilgili
Bursa97 Kocakgiller anladım canım 6 aydan küçüklere yapmiyorlarmis sanırım benim bebeğim daha 3 aylık