Mom078 aynı durumdayım ben de, umarım 2 yaşına gelince de 2.5 falan demeye başlamam diyorum. Çünkü emziksiz uyku nasıl olacak bilmiyorum hiç 🙄
Ayrıca da denk geldiğim her yerde yorumlarınızı beğenerek okuyorum (cvp verirken fark ettim siz olduğunuzu) 🥰