Sleepy, molfix, prima denedim hepsi sızdırdı. Bebeğim tatlı bademim en iyisini kullansın istiyorum ama şu olana bak. Birde jenny & Willy denemiştim o hiç sızdırmadı. Ama kremli kokusu var bebek ürünlerinin kokuyor olması içime sinmiyor. Siz ne kullanıyorsunuz kızlar? Bezden yana yüzüm gülmedi. Prima birde bebeğimin poposunu kızartmış biraz