Gizemkapl 4 ay 18 günlüguz normalde 15 gundr meme reddi yaşıyordum smdi 2 gündür sol göğsümu emiyor ama sağ göğsü asla kabul etmiyo ağzına aliyo sonra ağlayıp bırakıyor solu vernce hemen içiyor. Sürekli solu emzirmekten sol gogsum bomboş kaldi napsam.sizce nasil alıştırılan:( neden böyle yapio anlamadim
Smrbkrc Gizemkapl ters emzirmeyi deneyin. Benim kizda sadece sol emerdi ozellikle uykudan uyandiginda yada uykuda sol gogsunuze emziriyor gibi ayarlayip bebegin kafasini sag gogsunuze dogru olanbacaginiza getirin. Ben genelde uykudayken sagdan emzirdim oyle oyle alisti.
Duygusm Gizemkapl Benim kızım da hep sağ tarafı emer, doğduğunda bile solu istemedi, sağı emdi. Ben daha küçükken futbol topu tutuşuyla solu da veriyordum, yoksa süt birikiminden rahatsız oluyordum. Şimdi 14 aylık olacak, hep sağı emiyor 🙃
oldugrs1 Gizemkapl benim sağ göğsüm çok fena yara oldu iyileşmesi 3 ayı buldu o sıradada sağ tarafı unuttu sola alıştı. Bence etkiliyo ya kilo alımını ilk 2 ay çok güzel kilo aldı be zamanki tek göğüse düştük geriledi 😏
Nako 16 ayligiz doğduğundan beri sol göğsümu emmez emse bile 1dakka sürmez hemen bırakır çok var bizim gibi tek göğüs emziren bizde kilo vs sıkıntısı olmadı emdiği göğüs onun ihtiyacı kadar üretir merak etmeyin. Yinede her emzirmede önce almadığı memeyi teklif edin bı fırt bı firttir :)
Cimcime61 Kızım 11 aylık bebekliğinden beri sağ göğsümü almadı yani ben hep anlamadan solu verdim sanırımmdiğer gögsümün ucu daha küçük kaldığından mı bilmiyorum ve tek göğüs yetıyor inanın iki göğüs ikiz bebekler içinmiş