Ceozip 1 yaştan sonra iştah azalması normal, benim kızımda da öyle oldu. Kanda demir seviyesine bakıldı mı? Düşükse o da yapabilir. Diş çıkarıyorsa ve ağrısı varsa ondan da çiğnemek istemiyor olabilir. Ben de farklı farklı tarifler deniyorum sürekli, özellikle kahvaltı zor oluyor. Bulamaç şeklinde vermemeye özen gösteriyorum, sonra sıkıntı çekmekten korkuyorum. Kızım şu aralar domatesli, tavuk sulu, şehriyeli çorbaları seviyor. Belki denersiniz, fazla çiğnemeden içebilir bebeğiniz.