Kızlar benim kendimi bildim bileli 2 ayda bir 3 ayda bir göbeğim akar doktora gittim göbek deliğini ebe derinden kestiği için bir kısmı kapanmamış 🤦🏼♀️ Yakmamız lazım demişti bende korkum yaptırmadım. Aktığında haliyle pis kokuyor hemen temizleyip batikon sürüyorum ve pamuk koyuyorum. Bakımlı biriyim hijyen konusundaysa titizim ama yok çare bulamadım başına gelen var mı? Ne yapmam lazım çıldırcam artık