Mom981 Merhaba kızlar 5 aylık bir kız bebiş annesiyim . KıZım 2,5 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu 1,5 ay onla uğraştım derken tam geçti iştahı düzene girdi diyordum tekrar bir bozulma oldu hem uyku düzeni hem iştahta. Günde 4-5 kez kaka yapıyor ishal şekilde değil kıvam olarak normal , 4 saatte bir 170 180 cc mama yiyordu . Şimdi bu gün 3 gibi uykuya yattı mesela bi kere arada mama verdim 5,5 gibi hala daha uyanmadı istemiyor çocuk . Adadakini de yedi tekrar yattı. Kafayı yicem artık tekrar mı enfeksiyon oldu diş mi çıkarıyor noluyor diye düşünmekten 😔😥 tecrübeli anneler lütfen yardım..