Hulya99999 Benim kızımda 2 aylık ellerini keşfediyor evet çok hoşuma gidiyor ya önce yumruk yapıp kaldırıyor yukarı bakıyor bakıyor hatta bakarken şaşı oluyor bazen sonra hop ağza 😂😂😂
Sezeninc Sevmmm 2 aylık kızımda aynısını yapıyor. Aç değil biliyorum müdehalede etmiyorum aksine çıkardığı colk sesi bizi mutlu ediyor dakikalarca izliyoruz 😄😄
Fulyaalinmina Sevmmm bebeğin ellerini tanıyor csnim müdahale etme aç okdugu için yapmıyor keşif amaçlı erken keşfetmiş maşallah
Sevmmm Fulyaalinmina Nasıl oldu onu da anlamadım bir baktım elini ağzına soktu parmağını emmeye başladı 🤭
ftsdmrhn Sevmmm benimki 3.5 aylıkken döndü, şuan 5 ay 21 günlük, 5. Aydan beridir ayagini ağzına alıyor. Her zaman öyle olmuyor yani demek istediğim. Ayrıca o el daha cooook uzun süre ağızda olacak normal olanı bı. Müdahale etmeyin.
Sevmmm ftsdmrhn benimki de böyle giderse erken dönecek gibi duruyor çünkü şimdiden bile yan duruyorsa hareket edip öne ya da arkaya devrilmeye başladı çok istemli yapmasa da kendini çeviriyor ufak ufak
ftsdmrhn Sariiannee ne alaka unutturmak lazım ya. Daha küçük bebek ellerini dünyayı keşfediyor. Hepimiz bu süreçlerden geçmişiz kaçomiz elimizi emiyoruz
Minikpandailay Sariiannee Niye unuttursun ki? Bebe zaten bı sure sonra unutacak büyüdükçe ilgisi başka şeylere kayacak. O daha yeni keşfediyor elini ayağını. Brnim kızım da ayak parmaklarını inceliyor onlara bakıyor yemeye çalışıyo. Bı sorun değil bu
Minikpandailay Sevmmm Beninki bakiyodu. “Ula bunlar ne böyle beş tane çubuk ” der ggibi bakiyodu hemde 😄 o da bakar az daha büyüsün 🤠
Minikpandailay mucizelerin_annesi Aynen o zamanlar öyle yapiyodu bende çok gülüyodum😊😄 şimdi 8ay22gubluk. O parmaklar heryerde… HERYERDE 😬😬
Buse8 Sevmmm 3 aylıkken başladı bizim. 3 aylık kontrolümüzde doktor ben sormadan dediki 2 elini de yumruk yapıp boğazına kadar sokmaya çalışır bu aylarda normaldir. O yüzden müdahalr etmiyorum, salyası da akıyor 🤭
Sevmmm Buse8 aynen oğlumun da salyasi akıyor uzun zamandır ve ağzının içinde köpük oluyor tükürük yani