Sevmmm bende bu konuyla ilgili bir post açmıştım. Ellerini keşfettiğini yazmışlardı. Dengesizin biri de , iyi bir anne olmadığımı , eğer olsaydım bunu zaten bileceğimi ve çocuk gelişim kitapları okumam gerektiğini söylemişti. Böyle bir post açtığım içim kötü bir anne olduğumu söyledi😑