Kbrasg Kızma 15 - 20 gün önce usg çekildi. Kalça çıkıklığı yoktu gayet güzel dendi. Ama o zamanlar boğumları simetrikti. dün farkettim ki asimetrik sizce kalça kemiği mi çıkmıstır kesin olarak yoksa bu sekilde asimetrik olabılıyor mu??
gocebebirbayan Kbrasg canım çocuk doktoruna kontrole gidince bir sor istersen. Bende merak ettim açıkçası şimdi. Boğum dediğin yer neresi oluyor
Nurhanege Kbrasg konuda bi fikrim yok ama içinin rahat etmesi için cocuk Dr a gidip tekrar cekdr canm usg ins bseyi yoktur bebisin
Kbrasg gocebebirbayan Bacaklarının kat kat çizgileri varya işte oralar asimetrik kalça çıkığı belirtisi yazoyır nette hep😏
Deneyimsizanne Kbrasg En mantıklısı yemiden çektirmek biraz erken çektirmişsiniz. İnşallah sağlıklı sonuçlar alırsınız.
Kbrasg Goktugmom_ 40 günlüktü cektirdiğmde yeni eşitsizlik oldu çektirirken eşitti off napıcam ya cok üzgünüm yanlıs bi hareket yaptrdık ondanmı oldu acaba😒
EngineerMommm Kbrasg İstanbul’dayim ben radyoloji diye çıkmıyor devlet Hastanesi’nde başka bı adımı var ki ?
Kbrasg EngineerMommm Bilmiyorum belki direk radyolohiye vermiyorlardır cocuk dr u yönlendirip o şekilde oluyordur. Biz kontrole gttık dr usg sini çektirelim dedi raduolojiye gttik hemn cektirdik