BuketBahar Merhaba anneler bebegim 2 ay 2 gunluk 8. Hafta atagi geciriyoruz. Surekli agliyo ve benden baska kimsede durmuyo babasina veriyorum ciglik atarak agliyo bana gelince susuyor uyumakta ve emmekte direniyor. Nasil başa çıkabilirim fikri olan varmı ?
Momndssd BuketBahar bizde 2 ay 7 günlük oldu aynı sorunlar bizde de var gerçi doğum gününe göre hesaplandığında atak haftası olarak gözükmüyor ama bilemiyorum. Akşama doğru bi huzursuzluk başlıyo emmek istemiyo kucak istiyor hep 🤷🏻♀️ Gündüz uykusu neredeyse yok sabah 6 da uyanıyo umarım geçer bu dönem. Hı bi de canımı sıkan uykuya dalarken ani irkimeleri sıçramaları başladı