Wonder_woman Sıcakta içine ip askılı bi zıbın ve kısa kollu yeterli.Çok sıcaklarda ben zıbın da giydirmiyorum hatta.Eğer karnı tok çıkıyorsan dışarı atıştırmalık meyve alabilirsin.Kuru kayısı,elma armut vs yani ne yiyorsa onları alabilirsin.Veya uzun süre kalıcaksan dışarda mama alabilirsin tabiki yanına.Yedek kıyafet hep alıyorum uzun mesafeye gidiceksem.Çocuk bu düşer kalkar kusar belli olmaz.Bezine varana kadar götürürüm yanımda.Şuanda 19 aylık hala alıyorum hatta :)