Uras5460 karni tok alti temizse gazdir. Siz ne kadar cikarsanizda asla bitmiyoor. Ilk 3 ay kolikti bebegim. Kucagimda ziplata ziplata 15 kere pirt yaptirmisligim var. Saskinlikta olecektik. Bi kovaya ilik su koyup bebegi icine koyabilirsiniz. Her emzirme sonrasi mutlaka masaj yapin. Bisiklet cevirme hareleti yapip bacaklarini karnina itin. Sicak havlu da sarabilirsiniz karnina. Yediklerinize dikkat edin. Bende sut ve sut urunleri bile gaz yapiyordu. 3 ay patates yedim resmen. Tulum giydirmeyi deneyin ki karin tarafina bir sey baski yapmasin gazini rahat cikarsin. Kendiniz kimyon demleyip icin.