yareninannesi888 tanıdık geldi bana bunlar 😬 sallamayı bırakacaksın yoksa işin çok zor. Bebem ayağımda, ben oturarak uyuyordum, sallamayı bıraktığımm an kalkıyordu. Yine ayağımda sallayarak uyuttum, ama gece kalkınca kesinlikle sallamadım. Omzuma yatırdım, tabii ortalığı yıktı sallanmak içşn. Gece yine uyanıyor ama, en azından bu kadar sık değil