YldrmBytkn MKaraniko benim oğlumda öyle 4 gün sonra yaşına girecek doğdu doğalı 7 de uyanıyor bi ara 5 6 arasıydi şimdi de 6 7 gibi kalkıyor. 🤦🏼🤦🏼☹️
Mom34743 MKaraniko kimse çözüm bulamadı mi acaba ya 5.5 ta ayakta bütün uyku düzeni gitti. Delirmek üzereyim. 8.5 ta uyanan çocuk resmen tepetaklak oldun😔😔😔😔
Sumeyra87 Mom34743 6 ya raziyim ya bigun 5.55 bigun 6.55 bu cok nadir bigun 5.10 valla dertlerine bilmem.simdi.yine azda olsa aydinlik kisin o zifiri karanliginda 6 da ayaktaydi.😥