3 ay 2 gunluk oglum.. Allahım her gun 7/24 cıvıl cıvıl konusuyo guya bıseyler anlatıyo kendı kendıne kahkahalar atıyo nasıl mutluyum onun o guzel sesı ıcıme huzur verıyo gunduz uykularında bıle cogu zaman bıseyler anlatıyo oluyo o kadar guzel kı rabbım ısteyen herkese versın allahım kımsenın kucagını bos bırakmasın