Cansusuyum Merhaba sevgili anneler, 9 aylık bebeğim gece ve gündüz toplam 5-6 saat arası uyuyordur kendimi geçtim Ona bu kadar uyku yetiyor mu anlamıyorum :( sizin bebekleriniz ne kadar uyuyor ?
Defneninannesiiii Cansusuyum 6 aylık kızım aynı öyle toplamda 6 7 saat uyuyo tam tersi olması gereken yerde 😞 ben zor duruyorum ayakta ona nasıl yetiyor bu kadar uyumak hiç bilmiyorum
Olric11 Cansusuyum gündüz üç uyku yapıyor toplan süresi 2 saat 😅😫 geceyi hiç demiyorum ben ne yapayım
Ogulcan Cansusuyum biz 7 aylık olacağız canım maşallah 9 /9:30 da yatar sabah 7 de uyanır bazen 8 i bulur 🙏🏼
Cansusuyum Defneninannesiiii Defneninannesiiii bize hep 6. Aydan sonra uykuları düzene girer demişlerdi ama maalesef öyle olmadı acı ama gerçek inşallah sizinki düzene girer yavaş yavaş
Cansusuyum Olric11 gündüz uyumasın ona razıyım bir şekilde idare ediyorum ama gece uykusuzluk çok zor oluyor gündüz bebeğime bakacak enerjim olmuyor hiç
Cansusuyum 2kezanneoldu 2kezanneoldu bizimki de hep böyleydi 2. Ayda da şimdi de, ama bebek büyüdükçe en azından vakit geçiyor gündüz oyunla vs. İle küçükken daha zor oluyordu
Cansusuyum Ogulcan bu düzeni nasıl sağladınız merak ettim ben erken yatırdığım zaman gece 3 -4 gibi uyanıyor bir daha da uyutamıyorum
Aytenselim Cansusuyum benim bşr yasın da oglum ondan az uyyo surekli oyun istiyo aglıyo uykusunda kendini uyanırıyo uyutmak baslı basına olay zatenn yorıldum
SolinNasannesi5- Aytenselim aynı şeyleri yaşıyoruz şuna berbat durumdayım sürekli beş altı sabahında uyanmalar yada uyku olup direnme anlamadım
Cansusuyum yareninannesi888 halbuki bebeklerin 14-15 saat uyuması gerekiyor ben anlamıyorum nasıl dayanıyorlar
Cansusuyum kbr-frk-ysf hamileyken bol bol uyu sonra uyuyamayacaksın diyorlardı da olsun dayanırım diyordum bu kadar zor olacağını hiç düşünmedim
Defneninannesiiii Cansusuyum hiç girmiyor valla hele ki şimdi annemdeyim burda daha huysuz yerini yadırgıyor galiba iyice
Ogulcan Cansusuyum ilk başlangıcımız biz en son uykumuzu akşam 18:00 de bitiriyoruz.saat 21:00 mama veriyordum ve uyuyacagımız odaya gidip gece lambasını yakıp sallayarak uyutuyordum onu o ortama alıştırdım şimdi ise yine saat 18:00 da en son uykumuz manasını odasında gece lambasını açıp veriyorum gece olduğunu benimsediği için mama yerken uyuyor bir saat belirle canım uyusada uyumasada uyku saati olduğunu anlasın sonrasında alışıyor ben desteksiz uyutmayı başaramadım oyüzden sallayarak uyutuyorum sütüm olmadığı için gece emmemiz olmuyor canım akşam 9 da en son verdiğim mama da tok tuttuğu için uyanmadan uyuyor
SolinNasannesi5- Aytenselim ne olacak bu durum bilmiyorum atak ayındayız en uzun atak bir hafta kaldı bitmesine bakalım geçecek mi off berbat durumdayım ya oruç uykusuzluk solin bide oyunu yemeği derken zorluyor yani