Bizde beş aylık olduk bu gün ama doktorumuz önermedi bizde mama ile besleniyoruz .5.5 aylık olunca yoğurtla başlayacağız dedi önce sonra sebze en son meyve olarak .Çünki meyve nin tadını alırsa sebze yemez dedi .O yüzden en son meyve olarak devam edeceğiz