Ezgiasya ay ne bileyim ya valla iki gündür yapıyprum ama pozisyonu verdikten sonra hiç rahatsız olmuyor, canı acısa hareket eder ağlar Bi tepki verir diye düşünüyorum bizimki sağa sola bskınıp duruyor 😂bide yüzüstü yatırınca da bacakları hemen hemen aynı pozisyona geliyor. O yüzden denedim aslına bakarsan dün faydasını da gördüm ama inşallah bugün de işe yarar 🤦🏻♀️ bak mesela kaç saattir gaz yüzünden ayaktayım 🥺🤦🏻♀️aa bide bazen ben uzanıyorum gögsümü tamamen açıp onu da gögsüme yüzüstü yatırıyorum ikimiz o şekilde yatıyoruz bir süre Bi yandan minik minikten sırtına vuruyorum o da sakinleştiriyor gazını çıkarmıyor ama sakinleştiriyor 🥴