Kızlar merhaba, oğlumuz 7 aylıl alerjik bir bebek. Burnundan hergün aspiratörle bir şeyler çıkıyor. Gece saat başı uyanıyor. Acaba diyorum bu tıkanıklıkla mı alakalı ben mi farkedemiyorum. Sizce?
Tıkanıklık için: serum fizyolojik mi, burun spreyi (otri bebe vs.) mi, damlalar mı? Sizce hangisi? Konular çok eski geldi ondan yenisini açma gereği duydum. Sağlıklı günler…