Burda biri emziren annelerin bakla yemesi uygun değil miş diye bi post açmıştı. Benim de evde bakla olmasına rağmen kafamda soru işareti oluştu yemeye korktum açıkçası instegram da takip ettiğim bi doktor vardı fırsat bulup cevap veremeyeceğini düşünüyodum ama yinede sordum çok şaşırdım ama cevap verdi dün gece sordum bugün gece cevap vermiş. Ailede favizm hastalığı varsa bakla tüketilmez. Öyle bişey olsaydı sizde de olur du demiş. Yani emziren anneler bakla yiyebilirmiş arkadaşlar.😇