Ymr0666 galiba mastit olmuşsunuz. Yaşadım bu durumu çok kötü bir şey. Bol bol emzirin ılık duş alın duşta ağrıyan göğsünüze masaj yapın, elinizle sağım yapın. Ben 40 derece ateşle hastanelik olmuştum. Doktorum antibiyotık verdi 3 günde atlattım. Çok geçmiş olsun 🌸