AsilOglum Malum emziren anneler olarak deodorant yada roll on kullanamama sorunu var. Emziren annelere uygun olan roll on ise teri ve o dayanılmaz 😖 kokuyu engelleyemiyordu. En azından bende öyleydi. Ama en doğalından bu soruna çözüm buldum... maliyetsiz ... tersiz.... kokusuzzzzz ☺️ Nasıl mı ? Karbonatla 😜
Fsule AsilOglum 6 ay oldu dogum yapalı sabah bir uyaniyorum sırtım kafam şu için de sanki sabaha kadar biri beni islatmis gibi
Acemiiiii Ay ben de karbonat kullandım. İlk 40 gün kendimden tiksinmiştim. İğrenç bir ter kokusu, löşi kokusu derken, koltuk altımı karbonatla halletmiştim. Hala bazen hormonlardan terim kötğ kokuyor bence. Ve emzirince ter basıyor. Ama roll on kullanıyorum artık 😂
AsilOglum Acemiiiii al benden de o kadar insan içine çıkmaya utanıyordum . 😖 Biz henüz 28 günlük olduğumu için karbonaga devam zaten roll on da fayda etmiyor bana şuan 😜
AsilOglum Saliha0540 duştan çıktıktan sonra koltuklayınız ıslakken karbonat sürün... ertesi gün bile etkili oluyor 😉
ftmird Yerimiz bu yüzden mi kokuyor bende öyle zaman zaman hele doğumdan sonraki 2 hafta gece sırılsıklam uyanıyodum karbonatı nasıl kullanıyor sunuz