Kubra_nur38 Kızlar bebeğim iki aylık olacak 1 hafta sonra benim kanamam bitti denecek kadar azdı 1 haftadır tekrar azar azar geliyordu şimdi adet kanaması kadar çoğalmış ped kullanmaya başladım sizce normal mi
Seyma05 Kubra_nur38 benim de öyle oldu 10 gün kesildim 35 günlükken tekrar başladı 10 gün sürdü 45. Gün bitti
Seyma05 Kubra_nur38 bazı kişilerde farklılık gösterebiliyor doktorunla bir görüş ama bir yakınımın da böyle olmuştı iç dikişlerinde sıkıntı çıkmıştı ve tekrar dan operasyon geçirmişti
Kubra_nur38 2_melekannesi ben normal doğumdan sezaryana döndüm ikisi birden oldu 🤭onun etkisi mi acaba bilemedim