Kızlar merhaba 18 aylık bebeğim babaanne tarafından 4. Aydan itibaren ekrana maruz bırakıldı günde 4 5 saat kukuli vs izlediği oluyordu ben kızınca fazla izletmedim diyordu ama izletiyormuş herneyse 3 aydır işimi mesleğimi bıraktım kızım alkış bile yapamıyordu göz teması kuramıyordu adına bakmıyordu kreşe yazdırdım şimdi göz teması kuruyor dans ediyor alkış by by yapıyor seslendiğimde adına bazen bakıyor bazen bakmıyor ama başkası seslendiğimde bakmıyor sadece bana aşırı hiperaktif bir bebek fazla meraklı beni gayet iyi anlıyor kızdığımda flan ama başkaları seslenince bakmıyor bu problemi yaşayıp daha sonra düzelenleriniz oldumu ?