Merhaba hanımlar kızim 4 aydir dogdugundan beri gece uykumuzda hicbir skntimiz yokdu hep uyurdu gunduz uykusu yoktur 4. Ay asimizda saglik ocagi kan damlasi vegaferon verdi o gun atesi cikdgi icin agir gelir diye vermemistim bu aksam 5 6 civari 5 damla verdim oyle demislerdi ve kizimda karnina dokundurmak istemiyo surekli ikinma hallerini gozlemledim mama emmek istemiyo demin 1 kere kustu mama verirken de ögurdu uykusu yarim yamalak oldu uykuya dalmaya calisiyo ama sanirim karni agriyo uykuya dalamiyo aglama huzurszluk tabi hemsiremiz diş de cikartir damaklari yerlesmis dedi erken diye yadirgamiyorum cunku ben ilk disimi 3 aylikken patlatmisim buyuk ihtimal bana benzemis kizim da kan damlasi vegaferon kullanip da bir sknti yasayan oldu mu bizim gibi ??