Yamans26 Bebekler bazı dönemlerinde gerçekten çok huysuz olabiliyor . Bu dönemlerde bebeklerin uyku ve beslenme düzenleri başta olmak üzere birçok huyları değişiyor. Büyüme ataklarının nedeni bebeğin gelişimsel olarak sıçrama yaşaması olmaktadır. Bu dönemlerinde bebekler hem fiziksel olarak hem de bilişsel olarak gelişmede atlama yaşarlar. Bu durumda bebeklerde çok fazla değişikliğe sebep oluyor amaa en zoru benim fikrimce 4. Ay atağı 😒😒🤣