Ben yürüyüş yapıyorum hergün 20dk en güzel sıkılaştıran şey yürüyüş, tüm vücudu toparlıyo benim de doğumdan 3 ay geçti nerdeyse, he bu arada korseyle yaşıyorum hala onun da etkisi var sanırım azcık kaldı göbeğim şükür yoksa kafayı yerdim, takıntılıyım ben baya kiloya göbeğe falan😑