ilknurcelik Bebeğim 3 ay 10 günlük bir atlet zıbın, tişört ve alttan pijama altı giyiyor ince ve çorap gündüz uyurken üzerine battaniye örtmüyorum gece örtüyorum. Sizce üşüyor mudur? Kolları serin öyle soğukta değil sıcakta değil bu arada Ordu da otuyoruz
Akin ilknurcelik ben citcitli başı ve çorap giydiriyordum sadece benim bebeğime 3 aylik 2 gündür pijama altida giydiriyorum
[silindi] ilknurcelik aynı gün doğmuş bebeklerimiz 😊 biz İstanbul'dayız. 3 4 gündür hava yağışlı biraz serinledi buralar. O yüzden uzun kollu çıtçıtlı body ve patikli alt giydiriyorum yeterli oluyor. Gece de pike örtüyorum üzerine üşümüyor.
premses_annesi ilknurcelik bende 2 gundur havanın serınlıgından dolayı ınce uzun kol ve pıjama altı gıydırıyorım gobegınden asagısınıda muslınle ortuyorum corap gıydırmıorum ayaklarının her uyandıgımda ısısını kontrol edıyorum
Pelrenc Benim bebeğim 2 aylık.istanbukda oturuyoruz ç.evin sıcaklığı 27-28 derece civarı oluyor. Gündüzleri sadece kısa kollu alttan çıtçıtlı body ve çorap ve şort. Akşamları kısa kollu body kalıyor bir de patikli alt giydiriyorum. Daha uzun kolluya geçmedim.doğduğundan beri çok sıcağa alıştırmadım ben kat kat giydirmiyorum.hatta bir iki kez haricinde hiç uzun kollu giydirmedim daha. Geceleri üstünü örtüyorum bir de.