can_can34 siz kullandığınız ilaç ile yola çıkarak tamamen yanlış anlamışsınız olayı. Sağlık çalışanları ml yerine cc kullanır ve ve ikisi de aynıdır. Sizin enjektörde çizgi diye bahsettiğiniz şeyler de ml. Ml sadece 1,2,3 diye gitmez. Yanlış anlayıp yanlış yönlendirmeyin insanları bi de inatla dr dedi diye çok haklı olduğunuzu savunmuşsunuz.