Selamm Bayanlar Hanımlar 21 aylık oğlum var istanbulda oturuyoruz ve oğlum çok çok hırçın olmuş bu aralar önceden böyle değildi elindekini paylaşırdı verirdi ağlamaz sinirlenmezdi ortama girdiği arkadaslari paylasimsizdi hep artık bu yüzden mı bilmiyorum gündüz çıkarıyorum 20 dk felan enerji atsın diyorum ama tabi çocuk 20 dk yeter mi eve getirince saat kaç olursa olsun kendini yirtiyor ağlıyor sinirleniyor bize vuruyo itiyor demem o kdr son raddeye gelmisiz doktor bisey olmadığını söyledi otizm falandan korktuk fakat çok akıllı herşeyi her dediginiz yapıyor ofkesi siniri var kresi vermeyi düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz fikirleriniz benim için çok önemli 😇 Hadi anneler bana bi çare