Oruc tuttuk cok sukur cok dikat eddim yememe icmeme bebegim 2 aylik oldugu icin bol bol yedim hata 62 kiloydum 63.5 olmusum ramazan ayında emzirirken zayıflamak da istiyorm eski kilom 56 -57 kg di göbeğim yoktu :)) simdi var zayıflama ugrunada bebegimin sütü azalsin istemiyorm bunu basaranlar nasil basariyor fikriniz var mi ?takip ediginiz bi program diyetisyen tavsiyelere açığım ayrica diyetimden rezene su gibi süt yapıcıları cikartmicam yürüyüş yapaym diyorm spor fazla sevmiyorum ama yürüyüş yapabilirm bebek arabası ile gidebiliriz eski kiyafetlerimi giymeyi özledim:(