Merhabalar. Bebeğimin poposunda tam karşılıklı iki tarafta da minik kabarcıklar var. Doktorumuz mantar başlangıcı dedi.Bende mantar kaşıntılı olur sıkıntı verir diye çok korkuyorum. Bezini degisirken sildikten sonra kurutup 5 dakika kadar havalandırıyorum. Krem olarak coresatin kullaniyorum. Sizce ilerlememesi icin ve gecmesi icin ne yapmam gerekiyor? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Simdiden cok teşekkür ederim