ArenCan hiç korkma canım ben atlattım senin yaşadıklarının hepsini mama reddi meme reddi bir buçuk ay hemde günde bir bez zor doluyordu ben bebeğim yemedikçe ağlıyordum doktorum asla ısrar etme bunu bebeklerin ergenliği gibi düşün dedi sen inat ettikçe o kaçaçak dedi , gerçekten uykuda azcık gündüz acıktıkça iki çekiyor bırakıyordu ısrarı bıraktım bir kaç gün geçmedi ki barıştı memeyle :) şimdi ek gıdada yemek yedirmeye çalışırken bile eliyle memeyi arıyor :) hiç korkma sabır annesi geçecek hiç moralini bozma , bebeğini de anla bir dönemden geçiyor bebek ergenliği :)