Hayırlı geceler anneler benim oğluşum 3 ay 22 günlük 4 gündür felan aşırı derecede kusuyor ne yazık emmiyor mama kullanıyoruz kesik kesik kusuyor ben ilk defa böyle cok kusarken gördüm oğluşumu içti ne varsa cıkartıyor birde hafif hafif öksürüyor 😒😒 üşütümü acaba doktora da götüremiyorum tatilmiş hastanede